lørdag 14. august 2010

5-års dag:)

I dag har Eivind og jeg vært sammen i 5 år:) Laget et kort til han, som han fikk på senga når han sto opp. så fikk jeg et kort av han på senga når han sto opp, der sto det masse koselig og gaven var gavekort på Bikuben på ca.1000 kr. Han kjenner meg nok godt... siden han skrev ca. hehe.... gleder meg til å handle:)

Ellers har dagen vært koselig, vært på besøk hos mine fettere på 4 og 6 år. spist og koset oss. barna leke og vi gikk for det meste å passa på at ikke vesla skulle putte små legoen i munnen... Niklas fikk en el-bil som han sikkert skal ut å kjøre i morgen. Stoppa på vei hjem for å kjøpe batteri til den. Det blir moro å se han kjøre. han gleder seg masse til å prøve, og var livredd for at vi skulle glemme den hos fetterne mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar